Kategorie
Babcia & Dziadek (3)
Rodzina (12)
Rodzina & Święta (19)
Mama & Córka (26)
Tata & Syn (30)
Mama & Syn (2)
Tata & Córka (4)
Siostra & Brat (2)
Rodzina & Żarcik (8)
Akcesoria (11)
Mini-Me&KrawatiMuszka (6)
Spódnice Moli (5)
Nowości
Zobacz wszystkie
Wyszukiwanie
 Wyraz(y)
do  Cena
 Kategoria
 
Zaawansowane
Kontakt
e-mailsklep@mini-me.pl
GG23785356
Regulamin

Regulamin


POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.mini-me.pl, jest:
MUSO sp.jawna
ul. Staromiejska 6/10D
40-013 Katowice
NIP 9542752793, REGON 360664296, KRS 0000540949

tel. +48 519 695 311
e-mail: biuro@mini-me.pl

 
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia można składać 24h na dobę.

2. Sprzedaż odbywa się poprzez realizowanie zamówień składanych za pośrednictwem:

- strony www.mini-me.pl poprzez kliknięcie  zdjęcia danego produktu, jego parametrów, dodanie produktu do koszyka, a następnie wypełnienie danych adresowych i wybranie formy przesyłki.

- wiadomości e-mail na adres: sklep@mini-me.pl


3. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja (logowanie) Kupującego.

- W przypadku rejestracji, Klient jest zobowiązany do nieudostępniania osobom niepowołanym hasła i loginu do swojego konta w sklepie Internetowym mini-me.pl. W sytuacji kiedy hasło i login Klienta zostaną użyte przez osoby trzecie, sklep nie ponosi odpowiedzialności za operacje wykonane przez te osoby.

4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e-mail, automatycznie wygenerowany przez sklep, list elektroniczny ze szczegółami zamówienia.

5. Zawarcie umowy pomiędzy Sklepem a Kupującym następuje w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego. Przedmiotem umowy sprzedaży jest produkt wymieniony w zamówieniu.

6. Zamówienia wysłane do godz.14.00 przyjęte są w tym samym dniu o ile zamówiony towar znajduje się w magazynie.

7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny, gdy jest niedostępny Klient zostaje o tym poinformowany drogą emailową.

8. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sklepu internetowego lub po otrzymaniu potwierdzenia dokonania przelewu.

9. Czas realizacji zamówienia, od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy, wynosi 6-7 dni roboczych + czas przesyłki (maksymalnie 2 dni).

10. W przypadku przesyłek kurierskich, od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy czas realizacji wynosi 6-7dni.

11. Czas przesyłki może zostać wydłużony w okresach świątecznych, informacje na ten temat zostaną umieszczone na stronie.

12. Kupujący zostanie poinformowany o realizacji i wysyłce towaru na adres e-mail podany w zamówieniu.

13. Formą zapłaty za zamówiony towar jest przelew na konto nr 13 1910 1048 2517 5152 5081 0001 Deutsche Bank, zapłata gotówką przy odbiorze.

14. Płatności dokonuje się na konto lub przy odbiorze przy przesyłce za pobraniem.

15. Do każdego zamówionego produktu dołączany jest dowód sprzedaży.

 
CENY

1. Ofertę sklepu stanowią produkty będące w jego ofercie za pośrednictwem strony www.mini-me.pl z podanymi cenami i opisami.

2. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto i wyrażone są w polskich złotych (PLN).

3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

4. Całkowita wartość zamówienia ( cena produktu plus cena przesyłki )  jest przedstawiona w Koszyku w momencie dokonania wyboru przez Klienta formy dostawy produktu oraz formy zapłaty.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.

 
DOSTAWA I KOSZTY PRZESYŁKI

1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.

2. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca.

4. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera na wskazany przez Klienta adres.

5. W przypadku przesyłki kurierskiej:

- kurier nie ma obowiązku dzwonić do Klienta przed dostarczeniem przesyłki

-  kurier dostarcza paczki w godzinach 9.00 – 19.00 do domów prywatnych, w przypadku firm, do końca dnia roboczego.

- firma kurierska ma 3 próby dostarczenia przesyłki do Klienta, potem paczka zostaje przekazana do najbliższego magazynu firmy kurierskiej, gdzie będzie można ją odebrać przez 5 dni, po tym terminie zostanie zwrócona nadawcy, czyli do sklepu.

- doręczenie przesyłki na określoną godzinę lub dzień wiąże się z dodatkową opłatą. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się ze sklepem.

-  Sklep podaje Kupującemu numer przesyłki kurierskiej w celu jej śledzenia od momentu nadania do jej dotarcia do miejsca podanego przez zamawiającego.

- pod nieobecność adresata przesyłki, kurier może dostarczyć paczkę innej osobie przebywającej w tym samym lokalu, lub sąsiadowi.

 
6. W przypadku Poczty Polskiej:

- jeżeli listonosz nie zastanie Klienta w domu, zostawi awizo w skrzynce na listy. Na jego podstawie Klient może odebrać paczkę w ciągu 14 dni.

- w sytuacji, kiedy listonosz nie zostawi awiza w skrzynce na listy, Klient może się udać do okienka na Poczcie z otrzymanym przez Sklep numerem nadania paczki i zapytać o przesyłkę.

- listonosz lub pracownik Poczty Polskiej nie maja obowiązku dzwonić do Klienta w sprawie doręczenia przesyłki. Nie ma też możliwości wyboru godziny dostarczenia paczki przez Pocztę Polską.

- pod nieobecność adresata przesyłki, Poczta może doręczyć paczkę przedstawicielowi ustawowemu lub pełnomocnikowi, a gdy takiej osoby nie ma, odbiorcą przesyłki może być osoba pełnoletnia, zamieszkała pod tym samym adresem.

 
CENNIK KOSZTÓW PRZESYŁKI

- Kupujący podczas składania zamówienia sam wybiera opcję dostawy.


POCZTA POLSKA:

Zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej S.A. w zależności od wagi.



KURIER do 30 kg- 20zł
Kurier Pobranie do 30 kg - 25 zł

PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ – 0 zł


7. Jeśli Klient poda błędny lub niedokładny adres, sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

8. Sklep pobiera opłatę za ponowną wysyłkę wg obowiązującego cennika w przypadku gdy kupujący błędnie wypełnił adres jej doręczenia.

 
CZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA

Przewidywany czas dostawy:

 
POCZTA POLSKA

przesyłka priorytetowa mniej więcej 2 dni robocze,

 
KURIER

Usługa Standard i Saver 1 dzień roboczy

 
MODYFIKACJA  I REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

1. Modyfikacja zamówienia jest możliwa do momentu wysłania towaru do Klienta.

2. Wprowadzenie zmian jest możliwe:

- przy wypełnianiu danych w Koszyku, przed użyciem „Przejdź do potwierdzenia”

- w polu „Potwierdź zamówienie” istnieje opcja „Popraw”

- Klient może zrezygnować z zamówienia nie potwierdzając go

- jeśli Klient dokonał potwierdzenia zamówienia, może je zmienić telefonicznie pod numerem telefonu +48 519 695 311;  e-mailem pod adresem sklep@mini-me.pl

 
REKLAMACJA

1. Zgodnie z art. 8, 9, 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu dwóch lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówionego w sklepie, natomiast obowiązkiem Klienta jest powiadomić sklep o niezgodności towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od dnia jej wykrycia.

2. Reklamacje należy zgłaszać na adres: biuro@mini-me.pl  z dopiskiem w tytule „Reklamacja” lub telefonicznie pod numerem 48 519 695 311           .

3. Sklep rozpatrzy reklamacje jeśli Klient dostarczy reklamowany produkt  wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji. Reklamacje należy dostarczyć za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Sklep nie przyjmuje paczek dostarczanych za pobraniem.

Sklep przyjmuje jedynie przesyłki reklamacyjne wysłane Pocztą Polską.

Sklep zwróci koszty przesyłki reklamacyjnej na podstawie udokumentowanego dowodu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

4. Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji począwszy od dnia następującego po dniu, w którym sklep otrzymał reklamowany towar. ( Np. sklep otrzymał produkt 7go stycznia,  termin reklamacji biegnie od 8 stycznia).

5. Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli zapas towaru zostanie wyczerpany, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru wraz z kosztem wysyłki lub zaoferuje mu inny , dostępny na stanie towar.

6. Zwrot należności za towar (cena towaru plus koszt przesyłki)  nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru od Klienta.

Sprawdzenie przesyłki

7. Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera i w razie stwierdzenia wady czy braków w przesyłce ( zniszczenie, zamoczenie, rozerwanie ) sporządzenie protokołu szkody,

- przesyłki kurierskie sprawdzić można dopiero po zapłaceniu i pokwitowaniu odbioru.

8. W przypadku uszkodzonych paczek dostarczonych przez Pocztę Polską, ich sprawdzenie jest możliwe za dodatkową opłatą. Jeżeli Klient chce dokonać sprawdzenia paczki w obecności listonosza lub na Poczcie, prosimy o kontakt ze Sklepem.

- Jeżeli Poczta Polska dostarczy przesyłkę niekompletną i uszkodzoną, sklep prosi o zrobienie zdjęcia paczki i przesłanie na adres naszego biura: biuro@mini-me.pl

 
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
1. Klient może zrezygnować z zamówienia zanim jeszcze zamówione towary nie zostaną wysłane:

- nie wysyłając potwierdzenia zamówienia

- anulując zamówienie na adres: biuro@mini-me.pl  i podając numer zamówienia

2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

- zwrot towaru może nastąpić jedynie w sytuacji, gdy produkt nie będzie zgodny z umową

3. Klient może zrezygnować z towaru jeżeli w terminie 14 dni dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które może wysłać na adres e-mail: biuro@mini-me.pl albo listownie.

4. W przypadku, o którym mowa w pkt.3 Kupujący jest zobowiązany zwrócić towar w ciągu 14 dni.

( Za datę zwrotu przyjmuje się datę stempla pocztowego). Towary nie mogą nosić oznak użytkowania.  Zwracane towary muszą być kompletne. Produkty zabezpieczone folią powinny być zwrócone w nienaruszonym opakowaniu (folii).

5. Przesyłka powinna zawierać dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.

6. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

7. Sklep w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki od Klienta wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zwraca wartość produktu  ( cena towaru plus koszt przesyłki).

8. W przypadku zwrotu części zamówienia ( np. jednego z kilku produktów), sklep zwraca cenę produktu.

9. Sklep nie akceptuje zwrotów w formie przesyłek za pobraniem ani za potwierdzeniem odbioru.

10. Sklep przyjmuje jedynie przesyłki zwrotne wysłane Pocztą Polską za pobraniem.

  
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Każdy Kupujący przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem.

2. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

3. Regulamin sklepu Mini-Me.pl stanowi nieodłączną część każdej umowy zawieranej między Sklepem a Kupującym. Jest powszechnie dostępny na stronie www.mini-me.pl. Kupujący może skopiować go na dysk komputera lub wydrukować. Przy zawarciu umowy Sklep może dostarczyć regulamin na adres e-mail podany przez Kupującego.

4. Regulamin Sklepu wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na stronie mini-me.pl

5. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia regulaminu wchodzą w życie z dniem ich wprowadzenia oraz  umieszczenia na stronie internetowej Sklepu.

6. Spory pomiędzy sklepem www.mini-me.pl a Klientem, będące wynikiem umowy pomiędzy nimi, będą rozstrzygane w drodze mediacji.

- Jeżeli od wyznaczenia mediatora w ciągu 30 dni lub ustalonym przez strony innym dodatkowym terminie nie udało się zawrzeć ugody, spór między Klientem a Sklepem zostanie rozstrzygnięty przez sąd właściwy.

- Sądem właściwym jest sąd w którego okręgu pozwany ma miejsce zamieszkania, sąd w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział przedsiębiorcy lub sąd miejsca wykonania umowy. Wybór zależy od powoda i charakteru roszczenia.

7. Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Prosimy o zapoznanie się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI.
Powrót
Koszyk
   ... jest pusty
Reklama
animacja
Logowanie
E-mail:
Hasło:


Bezpieczne logowanie
Rejestracja konta
Przypomnienie hasła
Informacje
O nas
Polityka prywatności
Kontakt
Regulamin
Dostawa
My i Wy
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Recenzje
Koszulka Polo Męska
Koszulki super kupiłam dla męża i synka, prezentują się nawe ..
5 z 5 gwiazdek!